۱۸ مرداد ۱۳۹۶

مقاله اورند پیشرو که برای شرکت در کنفرانس بین المللی تنک تک پذیرفته شده بود روز دوم این کنفرانس ارائه شد نمایندگان اورند پیشرو به ارائه دستاورد‌های خود در دو سال اخیر پرداختند. این مقاله به بررسی مدل‌سازی، شبیه‌سازی و بهینه‌سازی جت پمپ در ماژول انتقال سوخت (پمپ سوخت) پرداخته است.

خودروسازان و تامین‌کنندگان سیستم سوخت‌رسانی، هر دو سال یک بار در کنفرانس تنک‌تک (Tank Tech) گرد هم می‌آیند تا جدیدترین دستاورد‌های حوزه سیستم‌ سوخت‌رسانی و کاتالیست را با هم به اشتراک بگذارند. این کنفرانس دو روزه در یازدهم و دوازدهم آبان ماه سال جاری در شهر مونیخ آلمان برگزار شد. در این رویداد علاوه بر خودروسازان مطرح بین‌المللی، قطعه سازان بزرگی از سرتاسر جهان نیز حضور پیدا می‌کنند تا ضمن برقراری ارتباطات مفید و موثر تجاری از آخرین دستاورد‌های تخصصی در حوزه سیستم سوخت رسانی مطلع شوند. شرکت‌هایی نظیر فولکس واگن، تویوتا، بی‌ام‌ دبلیو، دایملر-مرسدس بنز و … در این رویداد حضور دارند، اورند تنها مجموعه ای بود که از ایران در این رویداد شرکت کرده بود.

کنفرانس تنک‌تک را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادها در حوزه سیستم سوخت‌رسانی دانست. همه ساله در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاهی جانبی نیز برگزار می‌شود. اورند پیشرو به عنوان بزرگترین تولید‌کننده سیستم سوخت‌رسانی خودرو در کشور، در شش دوره‌ی اخیر این رویداد حضور فعال داشته و امسال نیز برای اولین بار به ارائه‌ی یک مقاله پرداخته است. مقاله تیم مهندسی شرکت اورند پیشرو که قبلا ارائه شده و مورد پذیرش آکادمی قرار گرفته بود، طبق برنامه در روز دوم ارائه شد و نمایندگان اورند پیشرو به ارائه دستاورد‌های خود پرداختند. این مقاله به بررسی مدل‌سازی، شبیه‌سازی و بهینه‌سازی جت پمپ در ماژول انتقال سوخت (پمپ سوخت) می‌پردازد. بررسی نتایج کامپیوتری و داده‌های حقیقی و در نهایت بررسی صحت آن ارائه شد.

تاکید شرکت اورند پیشرو بر تحقیق و توسعه (R&D) و توجه این شرکت به تکنولوژی روز دنیا از مهم‌ترین عوامل موفقیت این شرکت است. اورند پیشرو با وجود برتری در بازار سیستم سوخت خودرو در کشور، همچنان در حال توسعه و گسترش سبد محصولات خود است. گفتنی است این شرکت به تازگی کاتالیست را هم به مجموعه محصولات اضافه کرده است.