۰۳ شهریور ۱۳۹۶

 سیستم سوخت با کیفیت و اهمیت هوای پاک در آیین افتتاحیه

روبان افتتاحیه بیست و یکمین دوره نمایشگاه اتومکانیکا لحظاتی پیش در حضور مقامات دولتی روسیه،۱ هزار و ۳۰۰ قطعه ساز از ۴۱ کشور جهان و ده ها خبرنگارو عکاس در شهر مسکو بریده شد. اورند پیشرو بزرگ ترین تولید کننده مجموعه سیستم سوخت رسانی در کشور به عنوان یکی از معدود قطعه سازان ایرانی در این نمایشگاه میزبان مشتریان بین المللی خود خواهد بود.

مراسم افتتاحیه با سخنرانی نمایندگان برگزار کننده اتومکانیکای ۲۰۱۷ آغاز شد و با معرفی شرکت ها ادامه پیدا کرد.برگزارکننده ها به افزایش شرکت کننده ها و بازدید کننده ها اشاره کرده و تاکید کردند این دوره از اتومکانیکا تنها مربوط به قطعات خودروهای سواری نمی شود و قطعات خودروهای تجاری را هم در برمی گیرد

بهروز کشاورز رئیس توسعه صادرات شرکت اورند پیشرو که در مراسم افتتاحیه حضور داشت به خبرنگار سایت اورند گفت: مدیر بخش روسیه شرکت مسه فرانکفورت که برگزارکننده نمایشگاه است به اهمیت استفاده از قطعات با کیفیت خودرو در ایمنی ،اهمیت ارزان سازی تعمیرات و افزایش کیفیت زندگی شهری اشاره کرد.او همچنین بحث اشتغال زایی و کاهش بازار سیاه در نتیجه استفاده از قطعات اورجینال را به عنوان امری مهم یادآور شد.

رشد ۱۷ درصدی بازدیدکننده ها

رئیس توسعه صادرات اورند با بیان اینکه سرگی اکساندروف مدیر مرکز نمایشگاه روسیه آخرین سخنران بود ادامه داد: این دوره از نمایشگاه نسبت به نمایشگاه دیگری که در سال های گذشته در مسکو برگزار شده بود شاهد رشد ۱۷ درصدی بازدید کننده های این نمایشگاه بود.او این آمار را در میان همه اتومکانیکاهایی که تاکنون برگزار شده بی سابقه دانست.

کشاورز ادامه داد:در آیین افتتاحیه همچنین به بحث اهمیت هوای پاک و ارتباط آن با سیستم سوخت با کیفیت ،مانند کاتالیست و قطعات تصفیه گر دیگر اشاره شده بود.

شرکت های continental، maan filter، bosch ، dayco، sogefi و …از جمله شرکت هایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

اورند پیشرو با محصولاتی همچون باک پلیمری چند لایه مطابق با استانداردهای روز دنیا، لوله‌های پلیمری تا پنج لایه، پمپ سوخت، کاتالیست ، لوله‌های ترمز و … در سالن فوروم اتومکانیکای ۲۰۱۷ تا ۲ شهریور در انتظار مشتریان خود خواهد بود