۰۱ آبان ۱۳۹۷

فرهنگسرای صفادشت میزبان اورندی ها

اورند پیشرو ۲۱ ساله شد

بیست و یکمین سالگرد تاسیس شرکت اورند پیشرو برگزار شد.این مراسم با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با سخنرانی مهندس آرمان موسوی مدیریت عامل این شرکت در رابطه با راهکارهای برخورد صحیح در شرایط تحریم ادامه پیدا کرد. سپس کلیپی با عنوان «برون رفت از چالش گذر از دوران تحریم» که مدیران این شرکت در کلیپ صحبت کرده بودند به نمایش گذاشته شد.

در این مراسم تقدیرهایی نیز صورت گرفت که مهم ترین آنها مربوط به اعضای صندوق قرض الحسنه شرکت بود و پس از آن همسر محترم زنده یاد رسول دهقان از پرسنل شرکت به روی سن دعوت شد و از سوی دکتر صمدی از او تقدیر به عمل آمد.

ریاست هیات مدیره این شرکت پس از تقدیر از همسر مرحوم دهقان در رابطه با زحمات و پاکدستی این کارمند به ایراد سخن پرداخت از خداوند برای خانواده محترم او طلب صبر و آرامش کرد.

در پایان این مراسم کیکی مزین به تصاویر مربوط به پرسنل و سایت های مختلف این شرکت آورده شد و توسط دکتر حمیدرضا صمدی، معاونان ،خانواده و مدیران ایشان بریده شد. همچنین تابلوی یادبودی از تصاویر مربوط به مناسبت های مهم شرکت، رونمایی ها و بازدیدهای مسئولان استانی و کشوری از مجموعه اورند پیشرو تهیه شده بود که به امضای دکتر صمدی، خانواده و معاونانش رسید.

در این مراسم که با حضور دکتر حمیدرضا صمدی ،خانواده ایشان و پرسنل شرکت در فرهنگسرای صفادشت برگزار شد شهردار صفادشت نیز حضور داشت.